Canada Kicks Ass
Let Quebec athletes wave their own flags at Olympics: PQ lea

REPLY

Previous  1 ... 8  9  10  11  12  Next

Pyra_cantha @ Wed Aug 27, 2008 6:55 pm

I mean those damn separatists.

Arctic_Menace @ Wed Aug 27, 2008 6:58 pm

Pyra_cantha Pyra_cantha:
I mean those damn separatists.

Yeah, I know you did. :P

But keep in mind, we're only fueling them and those who are undecided on the issue if we make generalizations... ;)

Pyra_cantha @ Wed Aug 27, 2008 7:39 pm

but you would think that if some one hated canada and loved quebec so much they wouldnt join a clan called canada kicks ass. :?

Marc01 @ Thu Aug 28, 2008 5:56 am

Pyra_cantha Pyra_cantha:

Marc01 Marc01:
Alors s'il vous plait les soi-disants penseurs qui pensent que ce sera l'Apocalypse après une séparation : Farmez vos yeules. Ces mêmes crétins pensent que le Canada sera détruit après que le Québec parte... Vraiment faut que la propagande canadienne ait fessée fort.

Get you head out of you're French ass and look around, do you really think that you can separate and the rest of Canada will just sit idly by and let it happen? Guess again there will be war, well maybe not seeing as the French just surrender at the first sign of a threat. And they probably will because they will be invaded by the inside just like the how the Germans flew over the Maginot line and took over from the inside.

The Idiot who came up with the separating from Canada idea should be put to death for treason.

Bon voilà un autre qui prétend qu'il ne respecterait pas le choix DÉMOCRATIQUE des Québécois. Décidément ce Canada n'a rien d'un pays modèle.

Marc01 @ Thu Aug 28, 2008 6:00 am

C'est dans la droite lignée de l'histoire du Canada. D'abord la conquête, ou vous avez conquis le Canada dans le feu et le sang. Ensuite il y a eu la Confédération et 1867 faite de force, sans consultations populaires. Puis en 1982, exactement pareil, le rapatriment de la constitution par Pierre-Élliot Trudeau, sans consultations publiques. Maintenant vous dites que vous ne respecteriez pas le choix démocratique des Québécois. C'est dans la droite lignée d'un pays monarchique qui n'a rien de démocratique.

Le meilleur pays du monde la Canada ? Mon oeil.

Marc01 @ Thu Aug 28, 2008 6:25 am

Pyra_cantha Pyra_cantha:

well I don't take insults from frogs very well

Tu viens de prouver que t'es un sale raciste. Normalement les autres ne sont pas aussi bêtes, ils camouflent leur racisme.

Tu viens aussi de prouver que t'es un menteur, car tu as dit que tu étais Québécois, et un Québécois ne traite pas ses congénères de "frogs".

Finalement tu me donnes raison sur toute la ligne, t'es juste un crétin ignorant et raciste.

Pyra_cantha @ Thu Aug 28, 2008 1:36 pm

ok fine,what ever :roll: if thats what floats the boat that gets separatist out of canada then fine I am a racist and ignorant and hate my culture. :roll:

I don't hate all French people I just hate people who think they are better off taking land from some country and screwing the population living on that land.

Mustang1 @ Thu Aug 28, 2008 1:41 pm

Marc01 Marc01:
C'est dans la droite lignée de l'histoire du Canada. D'abord la conquête, ou vous avez conquis le Canada dans le feu et le sang. Ensuite il y a eu la Confédération et 1867 faite de force, sans consultations populaires. Puis en 1982, exactement pareil, le rapatriment de la constitution par Pierre-Élliot Trudeau, sans consultations publiques. Maintenant vous dites que vous ne respecteriez pas le choix démocratique des Québécois. C'est dans la droite lignée d'un pays monarchique qui n'a rien de démocratique.

Oh good, our resident bigot is back with his version (again, you need get a refund on your trashcan education) of history and it's...WRONG! I'd go into more depth but, like last time, it sails over your head.

And if you don't like it here in Canada, piss off, because MOST of the people in your province also like it here too. Get paddling Markie...

Marc01 @ Thu Aug 28, 2008 1:46 pm

Pyra_cantha Pyra_cantha:
ok fine,what ever :roll: if thats what floats the boat that gets separatist out of canada then fine I am a racist and ignorant and hate my culture. :roll:

I don't hate all French people I just hate people who think they are better off taking land from some country and screwing the population living on that land.

Expliques moi comment tu peux être Québécois, aimer ta culture (c'est bien ce que tu as dit ?) et d'un autre côté me traiter de "frog" ?

Les Québécois on a une multitude de termes pour insulter les gens, connard, sale con, épais, cave, imbécile, innocent, colon, moron, et j'en passe. Mais "frog" est une expression de l'autre côté, jamais on ne s'en sert pour se blaster.

Fais pas semblant, tu ne fais pas partie de mon peuple.

snookums @ Thu Aug 28, 2008 2:10 pm

Wow, your vocabulary to insult people is quite impressive - too bad your knowledge of history is not as good 8)

Zipperfish @ Thu Aug 28, 2008 2:24 pm

Marc01 Marc01:

hey, no offence buddy, but this is Canada. Speak English, would ya. :lol:

roger-roger @ Thu Aug 28, 2008 2:25 pm

Alot of those insults dont look half as impressive translated. :lol:

Marc01 @ Thu Aug 28, 2008 2:46 pm

Mustang1 Mustang1:
Marc01 Marc01:

Oh good, our resident bigot is back with his version (again, you need get a refund on your trashcan education) of history and it's...WRONG! I'd go into more depth but, like last time, it sails over your head.

Ok explique moi alors quand est-ce qu'il y a eu le vote populaire pour faire la Confédération. Et aussi, dis moi à quelle date Trudeau a fait appel au peuple pour juger du rapatriement de la constitution en 1982. Quand on me dit que j'ai tort, il faudrait apporter des arguments pour au moins donner l'impression que j'ai tord, parce que sinon c'est pas très crédible. La vérité dans ce cas ci c'est que t'en sais rien. Tu supposes que j'ai tord sans avoir vérifié.

Pyra_cantha @ Thu Aug 28, 2008 3:43 pm

ok please speak English this is a bilingual country, not the peoples republic of Quebec. You where doing a good job before. :)

kenmore @ Thu Aug 28, 2008 3:55 pm

Pyra_cantha Pyra_cantha:
but you would think that if some one hated canada and loved quebec so much they wouldnt join a clan called canada kicks ass. :?

Well at least you got your hockey team right :) bravo!

REPLY

Previous  1 ... 8  9  10  11  12  Next